17 Haziran 2009 Çarşamba

BEBEK İSİMLERİ

Bundan sonra blogumda bebek isimlerine de yer vermeye karar verdim.
Aramızda hamile blog arkadaşlarımız olabilir eminim ki vardir:)
Henüz bir isme karar vermemişlerse onlara yardımcı olmak adına hemde ilerde anne olacak blog arkadaşlarıma bir seçenek olabileceğini düşünüyorum.
Ve birde blogtaki arkadaşlarımın henüz fazla bilinmeyen ve beğendikleri bebek isimlerini bizimle paylaşmalarını rica ediyorum.
(Eğer mavibahce.blog@gmail.com adersine mail atarlarsa bloğumda yayınlayabilirim.
Ve bu konuda veya minik meleklerimiz hakkındaki herhangi bir konuda bana mail atarlarsa çok sevinirim.)
İsimlere geçmeden birşey daha eklemek istiyorum daha önce hiç duymadığımız en azından benim duymadığım ve bana ilginç gelen isimlerde olucak.
Bu kadar konuşma yeter gelelim bebek isimlerine:)
AREL:Temiz,dürüst kimse.
(erkek köken:Türkçe)
ASEL:Bal,cennetteki dört sudan biri (kız,köken:Arapça)

2 yorum:

havvanur dedi ki...

erva .evla.mina.tuğberk. tonguç

Mavi Bahçe dedi ki...

teşekkürler havvanurcum bunları yayınlayacağım