17 Eylül 2009 Perşembe

Sonbahar-Kış HAmile Giyim

6 yorum:

PINK PRINCESS dedi ki...

Gerçekten Türk markaları arasında en iyisi Ebru..Ben tüm ürünlerindenn memnunum.

Mavi Bahçe dedi ki...

Bencede pınkim.Bende araştırdım diğer sitelerede baktım bu site ve ürünleri daha iyi

Unknown dedi ki...

ebru iyi ama daha çok açık bu sektörde. keşke her marka hamile kıyafeti yapsa...

Mavi Bahçe dedi ki...

HAklısın esracım ünlü markalar hamile kıyafetinede yönelse çok iyi olur

Unknown dedi ki...

hamile giyim
modelleri çok güzel oluyor :)

Unknown dedi ki...

Bursa’da yaşayan bir bayanım Ebru’nun tüm ürünlerini Bursa’da Berkin Hamile Giyim Mağazasında bulabildim ayrıca İlgi samimiyet uygun fiyatta cabasıydı. Ayrıca mağazaya gittiğimde internet http://www.berkinhamilegiyim.com siteleirinde düzenli olarak kampanyaları the yayınladıklarını öğrendim